QUÈ HA FET AVUI?
Avui,
en arribar a la llar, en LL s’ha volgut asseure i amb els dos dits fent la pinça
ha pogut descordar el velcro de les seves sabates, fent força amb el peu i les
mans, ha subjectat la sabata, que a poc a poc ha lliscat pel seu peu, després
l’altra, i les ha guardat dins el sabater.
Quan
h entrat a l’aula en S ha anat directament a l’espai de pensament matemàtic i s’ha
posat a construir amb peces de fusta de diferents formes geomètriques. Primer de
tot ha seleccionat les peces rectangulars i, amb molta precisió ha aconseguit
apilar-les, tot creant una torre ben alta. Una vegada l’ha tingut feta li ha
fet un petit cop que l’ha fet ensorrar i li ha provocat una expressió d’esglai.
Abans
d’anar a dinar, la E ha entrat al lavabo per rentar-se les mans, agafant el mànec de
l’aixeta l’ha obert, al principi l’havia aixecat un xic massa i s’ha esquitxat
la samarreta, però se n’ha adonat ha pogut abaixar un xic el mànec i posar les
mans sota l’aigua. Mentre mirava com l’aigua em lliscava entre els seus dits, ha
notat que era freda i n’ha fet molta via,
d’estirar el paper per eixugar-se les mans!
Quan l'A s’ha posat al llitet per fer la migdiada l’educadora l’ha tapat amb la manta, ha
mirat al seu voltant i els seus companys/es també estaven estirats com ella, ha notat
l’olor dels llençols i ho ha expressat amb un somriure, tot seguit ha tancat els
ulls tot adormint-se sentint la melodia seguritzadora que entonava l’educadora.
Quan
ha sortit al pati, en R ha fet equilibris sobre la fusta que delimita el sorral, amb
els braços estesos ha intentat buscar l’equilibri i tot coordinant els
moviments, ha anat posant un peu davant l’altre per desplaçar-se fent
equilibris, una vegada ha arribat al final ha pogut fer un petit saltiró tot
topant amb el cul a terra!
El dia a dia dels infants els ofereix infinitat
d’estones on poden desenvolupar i posar a prova les seves capacitats. Cada
instant és un repte i la quotidianitat ofereix un munt de possibilitats per
desplegar-les.
Comentarios
Publicar un comentario