EL TRACTORET VE A CASA NOSTRA!

"Fa poc ha arribat a la meva ciutat un virus nou al qual li agrada molt viatjar. Ha estat a la Xina, Itàlia, França i altres països. Per sort, aquest virus sempre fa viatges curts, així que tots/es esperem que se'n vagi ben aviat".

Els meus pares cada nit m'expliquen aquest trosset del conte de La Rosa contra el virus i afegeixen que mentre el virus estigui a la meva ciutat, jo m'he de quedar a casa i no puc anar al Tractoret perquè a allà també hi pot anar de visita... però la veritat és que no estic trista perquè les educadores de la llar, envien correus als nostres pares amb idees d'activitats i materials que podem fer a casa. Jo, els faig amb molta il·lusió amb la meva mare, el meu pare i la meva germana. A més, les educadores intenten que tinguem un trosset del Tractoret a casa nostra i ens envien vídeos d'elles amb diferents propostes... mireu, algun dia podem endevinar endevinalles amb elles... 


Altres dies fem una sessió de música:


Cantem cançons del cançoner del Tractoret que ens han fet arribar... 

I segur que segueixen connectant amb nosaltres dia rere dia, jo ho espero encantat!! 
Ahh!! I el més important és que continuem veient als nostres amics i amigues!!! Les educadores han creat una carpeta al drive on totes les famílies anem penjant fotografies del nostre dia a casa!! Jo cada matí miro als meus amics i amigues i... m'encanta tenir-los presents!!! 

 












Seguim en contacte!!! 

Atentament, 
Infant del Tractoret. 

Comentarios

Entradas populares de este blog

Més pati.